Viktigt att tänka på!

Att jag har krav på när det gäller killar vet dom flesta och även skälet till och krav ska man få ha, absolut! Men något jag verkligen inte klarar av är när folk säger såhär '''Jag tänkte köpa ett gymkort till hen så hen ska kunna gå till gymmet'', för den magen ska bort... Jag kan bli så himla förbannad över sådant trams! I mina ögon är det helt SJUKT att säga så. När man blir tillsammans med någon ska man ha i baktanke att personen i fråga inte kommer se ut som den gjorde för några årsen och inte en själv heller för den delen. Att välja partner i mina ögon är som att välj en hundvalp. Den växer och förändras ju mer tiden går och det är inget man kastar bort för det.


1 N.:

skriven

Rakt på sak : du ska ha stående applåder !!! Du är lika rak på sak som denna hönan är och därför ger jag dig applåder!
Du har 100 % rätt i det och precis så har jag tänkt och sagt flera gånger också!

2 Molly Nilsson

skriven

Åh vad roligt att du gillade inlägget och tycker du har bra värderingar! Himla roligt att höra som har liknande värderingar som en själv :)