1 Januari!

Go eftermiddag alla bloggläsare, hoppas ni mår betydligt bättre än mig! Jag mår riktigt kasst, fast förvisso är det självförvållat, haha! OMG vart ska jag börja?! Kl 18:00 stod jag och gjorde iordning maten ihop med twinsen och trots att vi var 3 st lyckades vi ändå nästan bränna potatis-klyf-grejset, haha! Kl 00:00 skålade vi nytt år och begav oss till krogen lagom flummiga. Träffade på massor som jag kände och några som kände igen mig från bloggen, GALEN START! Min första drink jag köpte detta var en Pinkpanter, just love it! Sen tappade jag mitt bankkort, ana min ''lycka''..... Fast andra sidan fick jag min första drink innnan förlusten av kortet och boysen var lagom gulliga som bjöd på något glas också :) Men jag tröstade mig med att hellre bankortet än min mobil eller mitt Id-kort. Tack och lov hade jag fört över mina andra pengar till ett annat konto utifall detta skulle ske, vilket jag är väldigt glad för! Men nu är kortet spärrat och hade ändå bara 1 lax påt lucky me, dessutom fanns 800 kvar fick jag syn tidigare imorse så ingen större förlust :) Nu ska jag ofrtsätta må dåligt och så hörs vi KANSKE sen igen, puss på er!