2 - 3 lax rikare!

Som ni vet har vi bloggare våra sponsorer och vissa av oss har även vänner som besitter lite olika bra utbildningar som tex frisörer. Jag har helt glömt av vad det kostar att gå till frisören och vad divs saker dom gör kostar, vilket jag fick reda på i veckan som var. Eftersom jag nu mer bor i Skövde vill jag gärna ha min frisör här också, därför begav jag mig ut och kikade lite olika frisörer. Berättade om vad jag ville ha hjälp med som var:


Extension uttagning

Extension i sättning

Färgning

Klippning


Till att börja med ville ingen frisör jag gick till arbeta med Rapunzels löshår, var av att jag behövde beställa hem via dom.... Anledningen till att jag anänder Rapunzels äkta löshår är för att jag tycker deras produkter är bra och håller fin klass och dessutom är dom en av mina sponsorer. Sen när jag fick veta priset trodde jag min tjejkompis som var med mig skulle få en hjärtattack. För att få ta ut, sätta in, färga och klippa skulle det kosta mellan 5000 - 6000. Vilket säkert är ett normalt pris och nog för jag gillar spendera pengar på 5 min blev även jag lite förvånad. Det fick mig inse vilken lyx jag har som har mina sponsorer och enbart behöver betala 3000 för exakt samma vård av mitt hår om vi bortser att jag tog min färgming själv ^^. Härdan efter ska jag uppskatta mitt liv lite extra, :)