50 eller 60, det är frågan det! 6/1

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni sovit gott och mår bra! Själv vaknade jag för en stund sen och ska inom kort göra mig iordning inför denna dag. Dagens planer ser ut som så att jag ska boka tid hos frisören för att ta ut och och sätta i nya extension, ska bli så himla skönt! Som ni vet hade jag 60 cm förut och gick över till det jag har idag 50 cm. Men är lite sugen på att sätta i det igen eller vad tycker ni?! Det var också inplanerat med en fika senare idag, men eftersom personen ifråga skulle iväg till sthlm får vi ta det till helgen, män asså.... Istället  ska jag dra till gymmet för att kötta lite och få igång kroppen efter all julmat, lär säkert rulla som en liten boll på löpbandet, haha! Nu blir det morgonshake och så hörs vi mer sen igen, puss på er!