Blandande känslor!

I veckan som var fick jag en kallelse till Sahlgrenska Sjukhuset där Dr G ska göra en bedömning gällande mina bröst. Jag misstänker att jag kommer få besked antingen där eller senare i veckan om jag kommer få min bröst betalda eller ej. Som ni vet ska jag inte genomgå min könsgorrigering i nu läget eftersom jag anser det har inte hindrat mig att träffa eller vara tillsammans med någon cute boy. Däremot ska jag ändå ringa min psykolog för att be honom lägga till en bedömning inför en könskorrigering när väl den dagen jag känner att det är något jag vill genomgå. Så den 9 Februari kl 15:00 kommer jag befinna mig nere i Gbg och ha ångest över att jag måste blotta mig inför en vilt främande människa.... Men om svaret blir possetivt gällande min bröstoperation kommer det absolut vara värt det, annars ska jag tröst shoppa mig ett par bröst och en ny BH, haha!