Då var det dags! 26/1

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni sovit gått och mår riktigt bra! Jag har sivit toppen gott och ska inom kort göra mig iordning för att möta upp 2 kompisar nere på stan, ska bli himla trevligt! Vi ska gå i lite affärer och jag har 2 viktiga ärenden att utföra. Det är nämligen som så att någon fyller år rätt så snart och då måste  man givetvis få lite presenter eller vad säger ni?! :) Inte nog med att hon snart fyller år har den lille stackarn börjat löpa =/ Konstigt nog märks det knappt av, deras humör brukar skifta och man brukar hitta små röda prickar lite var som. Dock märks det inte av humärmässigt och hon verkar vara riktigt duktig att städa efter sig, det gillar jag! Min förra hund var rena motsatsen och det är iof både Gucci och min förra normalt sätt också när jag väl tänker efter, hihi ^^ Nu har jag inte tid att sitta här mer, ska ner på stan och fixa lite andra ärenden undertiden jag inväntar dom andra, bloggar mer sen igen, puss på er!