Dagens fråga!

Hur gör du med behåring kring ansiktet?

Till att börja med ska jag berätta att latinos är kända för att inte ha överdriven hårväxt som mång andra män i olika länder och speciellt trakterna jag kommer ifrån, vilket jag är väldigt tacksam för. Minns att många av mina killar och tjejkompisar frågade mig då jag levde som kille om jag rakade eller vaxad min kropp under tonåren, haha! Men jag gick faktiskt och gjorde laserbehanling kring överläppen för att få bort där. Egentligen får man det betalt om man kommer till steg 2 i utredningen, men tyckte det var en ''livsviktig'' grej och fick det betalt via mina föräldrar som varit 2 stora pelare i hela min utredning. Dessutom får man bara 6 gr betalt via utredningen och full effekt får man efter 8 gånger och ju mörkare hår man har desto bättre blir resultatet får man. En egen teori jag har är att jag föddes som tenor. Vilket innebär att jag har mer östrogen i min kropp än en ''normal'' kille och kan komma upp till damtoner utan störreproblem i musiken. Men det är som sagt egen teori.