Dålig stil!

Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig mer än att jag är så j*kla förbannad! Igår berättade jag om att mitt internet skulle funka bla, bla, bla. Tro ni det gjorde det?! NEJ! Då står fortfarande den gamla hyresgästens abonemang ivägen och blockerar mitt nätverk och gör att jag fortfarande inte kommer åt mitt nätverk... Så först ringde jag till mitt Operatör som sa att dom inte kan göra något, sen ringde jag till Skövdebostäder som inte får tag på den tidigare hyresgästen... Jag blir väldigt sällan arg, men just nu är jag arg, trött, irriterad, ja you name it... Blir så jäkla trött på skiten och har därför kontaktat med en av mina advokater som ansåg att vi ska avvakta några dagar innan vi går vidare med detta... Att post kommer till min brevlåda skiter jag mer eller mindre fullständigt i, men att mitt internet påverkas och bloggen kan ta stryk då blir jag irriterad, speciellt när man försökt få pukt på detta under en veckas tid... Gaaaah blir galen! Ursäkta att ni behövde läsa detta men behövde bara spy av mig, hoppasn i har haft en bättre start iaf!