Dumt gjort! 21/1

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni sovit gott och mår bra! Själv vaknade jag för någon stund sen och ska inom kort göra mgi iordning  för dagen. Sitter just nu och kikar på lite jackor och diverse västar till Gucc. Eftersom jag antog att det inte skulle komma mer snö (dumt av mig) valde jag att hoppa olika vinterkläder, DUKTIGT! Som om inte detta är nog verkar alla S storlekar vara slut, vad är oddsen liksom, haha! Jag skulle förvisso klicka hem M, men det kan vara en fördel om hon kan röra sig i dom eller vad säger ni?! ^^' Aja, får vi bara hem det något av det jag kikat på någon gång nästa vecka är det toppen! Dagens planer ser ut som så att jag ska boka tid för mina klor, sticka till gymmet och eventuellt hämta ut ett paket eftersom det inte kom igår, haha! Men innan jag spacklar och drar igång här hemma ska jag unna mig lite frukost, bloggar mer sen igen, puss på er!