En vanlig dag i mitt liv!

Som ni vet skulle jag ha en fin fondvägg bakom min soffa, liknande den jag haft i dom tidigare lägenheterna. Men när jag hade kikat igenom båda katalogerna drog jag snabbt slutsatsen att inget hade fångat mitt intresse.... Detta innebär att jag måste leta reda på en egen tapet jag verkligen vill ha och sedan ringa upp tapetserarna eller om jag drar i mina egna kontakter det får jag helt enkelt se. För er som inte vet har dom flesta hyresvärdar lite olika ''krav'' vad som är okej att ta upp på väggen och i mitt fall gällde dessa tapeter. Förstår inte att folk skulle vilja ha någon av dessa tapeter jag såg eller hur perosnen i fråga valt ut dom.... Okej vissa var helt okej, men dom flesta var verkligen **URK** Aja min smak passar det inte och vad gör Molly  då?! Jo hon tar pengar från egen ficka och löser problemet as always, hihi ^^