Längtar!

Hej på er, hade verkligen ingen vidare lust att sticka till gymmet idag och pysslade med lite annat som var minst lika viktigt! Har känt mig lite små seg hela dagen och misstänker att det är pga av cp snö, haha! Förstår mig inte på hur vissa gillar skiten och med vissa menar jag Gucc, haha! Jag längtar massa till sommaren, byta kylan mot värme, visst låter det härligt?! :) Måste också ringa Challan gällande London resan vi snart ska på, OM alla kan ge tydliga besked någongång, haha! Det jag ser fram emot allra mäst är varohuset Herrolds, det ska tydligen finnas dessignade hundkläder, visst låter det fräckt?! =D Funderar på att ta med Gucci också, men tror man behöver pass, dessutom MÅSTE hon få sitta sätet bredvid mig eller om hon åker till Mormmor & Morfar/mina föräldrar, haha! Alla som träffa henna blir mer eller minte in love i henne ^^ Nu ska jag kika lite smått på tv och så hörs vi mer sen igen, puss på er!


1 ɑ n n i k ɑ:

skriven

Söt!