Lördag! 24/1

Go morgon alla mina bloggläsare, hoppasn i sovit gott för det har iaf jag gjort! Tycker veckan har gått så himla fort och det är trots att jag haft en väldigt lugn vecka :) Planer för dagen ser ut som så att jag ska dra till gymmet lite senare ikväll och eventuellt gå ut. Känner att det var himla länge sen och saknar träffa alla vänner, samt bloggläsare på en härlig fylla, haha! Senast jag gick ut var på nyår och fick en lite halvt road upplevelse när kortet var borta om man säger så, haha! Att bero på något mindre skoj, den tidigare hyresgästen har fortfarande inte ändrat sin adress... Börjar bli riktigt irriterad och funderar faktiskt på att slänga dom rakt ner i soptunnan, av den enkla anledning att jag inte är någon postnisse, haha! Fast då är man en väldigt dryg och elak människa, vilket man inte vill. Ska gå med det till vakmästaren på måndag så allt blir frid och fröjd :) Nu ska jag äta lite frukost och så hörs vi mer sen igen, puss på er!