Lycka kan inte köpas för pengar!

I söndags var jag som sagt på släktträff och var så himla skoj! Både på Mamis och Papis sida är det alltid lika skoj att träffa släktingar oavsett om man setts nyligen eller ej. Man blir så himla glad över att man har varandra och att alla bryr sig om alla. Det var faktiskt det jag var mest rädd över att gå miste om när jag skulle komma ut som Transsexuell eftersom släkten är så oehört tight och trots att det blev en chock har alla tillslut svalt detta och insett att såhär är det. Både jag och dom andra förstod att varken jag eller dom ville att det skulle bli såhär, men tillsammans har vi stöttat varandra och jag har visat att jag är samma person som jag alltid varit, kanske lite gladare idag än vad jag var förut, av olika skäl också naturligtvis, hihi ^^