Seg dag!

Hej på er, vädret ute är verkligen ur trist och tänkte först gå en lång runda med lillen, men eftersom vädret ser lite halv roligt ut avvaktar jag nog detta till kvällen. Fick också ett meddelande om att jag tydligen ska iväg och hämta 2 paket och misstänker det är kläder och mitt  efterlängtade smink, alltid lika skoj! Det som är mindre roligt är att åka och hämta ut skiten, haha! Jag har ca 1 - 2 min att köra, men på något sätt tar det ändå emot, visst är jag lat, haha! Oavsett vad ska jag se klart mkin lilla film och sen får vi se om jag finner mig motiverad att hämta ut detta idag eller por la manana, haha! Det är typ saker som detta man önskar man kunde klona sig själv =D


1 Anonym:

skriven

Hej, jag är nyfiken på hur du gör med skägget! Rakar eller vaxar du?syns inget stubb på bilderna iaf.

2 Molly Nilsson

skriven

Hejsan!

Eftersom jag aldrig haft någon vidare hårväxt så väl på kropp och i ansikte har det aldrig blivit eller varit något problem för min del. men kan ta mer om detta på ons nästa v :)