Skam den som ger sig!

Hej på er, ja som ni såg fick jag tillslut min bild och det var inte så värst pinsamt trots allt, haha! Tack och lov hittade jag en annan spegel där inte massa muskelberg stod, puh! Något jag tänkte på när jag var på väg in till omklädningsrummet var..... Varför måste killar ALLTID dränka sig med en halv liter parfym?! Dessutom är det ingen vidare god parfym heller för den delen heller utan någon billig skit som luktar rakvatten, haha! Om man nu måste dränka sig med en halv liter parfym kan man väl ändå använda något som doftar gott som Disel, D&G eller Gucci etc?! :) Aja nu blir det fixa lite krubb och sen blir det en promenix med lillen, bloggar mer sen igen, puss på er!


1 Anonym:

skriven

Byter du om på killarnas eller tjejernas?

2 Molly Nilsson

skriven

Jag byter om inne hos tjejernas, men för det mesta brukar jag vara ombytt och enbart lämna mina saker ^^