Suck!

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja, men det blev en OTROLIGT lång natt, haha! Redan under eftermiddagen hörde jag hur rödan lät lite underligt, men tänkte inte mer på detta och puttrade iväg mot jobbet runt 16:45 ... Lite efter 21:30 slutade jag och skulle åka hemåt. Det som är så bra med mitt jobb är att det finns en bensinmack ca 2 - 3 min från jobbet och i samma riktning mot my place. Då upptäcker jag att plånisen inte är med och att jag behöver åka hem för att hämta den och vidare för att tanka, skoj va?! Det roliga hade bara börjat... När jag är runt 150 - 200 m dör rödan och jag blir stillastående, haha! Jag får promenera bort som sista metrarna i kylan och när jag väl kommer fram inser jag att mitt kort inte ligger i plånboken som jag var så duktig att tappa på ny år.... FUCK MY LIFE var min enda tanke, haha! Det slutade med att jag behövde ringa M&P - banken som kom till min räddning med godis, champis och mackor, haha! Vi ringde bergning och när han tvångstartade den med några kablar gick den igång som om inget hade hänt, haha! Under denna lilla period gick jag igenom 4 olika faser osm jag brukar göra när jag inte vet vad jag ska ta mig till, haha! 1 Lipa, 2 Arg, 3 Skratta och 4 Slutade bry mig. Men det konstiga av allt var att jag hade 2 ploppar kvar och vid 1 plopp brukar den varna som på alla bilar gör, den gick igång när bensinen var slut, kul va, haha! Så vad har jag lärt mig av detta då?! Jo det ska jag allt ta och berätta!


1 Köp boxeringslina

2 Ha alltid en extra dunk i bilen

3 Skaffa statoilkort om kortet inte finns i plånisen