Tiden går fort!

Tycker tiden har gått och går så himla fort! Känns som det var igår man hämtade den lille tjejen och trodde att vår första natt ska bli i en kall bil, haha! Hämtade henne högt uppe i landet, bara några mil från Gävle och lär aldrig glömma den resan i första taget, haha! Min GPS som ledde mig åt helt fel håll och fick köra 10 mil extra in i en skog och trodde att en björn skulle komma ut vilken sekund som helst, haha! Sen när vi var framma insåg jag att mitt kontokort var borta och fick trots allt ta med henne hem för att föra över pengarna hemma.... RIKTIGT PINSAMT! Bensinen är som gott som slut i Örebro och rev ut allt i bilen och hittade tillslut mitt kort, haha! Firade med 2 stora Red Bull och var super nojjig att någon skulle bryta sig in i bilen och ta henne från mig. Men hem kom vi och här sitter hon nu på sin favorit plats i hela lägenheten. Idag kan jag skratta åt allt som hände under den resan, men då var jag mer eller mindre gråtfärdig, haha! Om bara 1 månad ska hon börja löpa och är dessutom klar för att ställas ut strax därpå. Vet inte om jag vill hålla på med utställning, men hade varit kul att få se vart hon hamnar med tanke på hennes fina stamtavla. Men fram tills dess får hon förbli min lilla kelgris som hon är minst lika duktig på, förutom på morgonen, haha!