Veckans Planer!

Dåså är det dags för Veckans Planer och ser ut som en kanon vecka trots utan mitt kort, haha! Det jag längtar mest till är att boka tid hos frisören för att ta utväxten och byta ut min extension, ska bli så galet skönt! Är himla sugen på att köra naturligt men frågan är om jag kommerk lara av det..... känner mig som en nakenråtta trots att håret är mer än axellångt, haha! Löshår borde faktiskt kategoriseras som en mildare drog, hihi ^^ På Ons blir det hämta ut lite paket och sen gäller ny fräsch träningstart! Ska fixa gymkort på Actic eller Energi för att åf upp motivationen, aldrig fel med ett 3:dje gymkort eller, haha! Skämt och sido, men något måste man göra med pengarna eller vad säger ni?! :) Nu ska jag mysa ner mig med film och så hörs vi mer imorgon igen, puss på er!