Yes!

Jag vet inte om detta är min tur dag eller om min "otursdag" har lidit mot sitt slut?! Oavsett är det bra för min del, hihi ^^ Fick först och främst reda på att min glasdusch order aldrig kommit iväg... Det förklarar varför det tagit sådan tid, haha! Fick också veta att tydligen har den förra hyresgästens adressändring inte gått igenom och står som "inneboende" hos mig, vilket förklarar alla extra post jag fått! Inte nog med detta verkar det också som dom kan häva blockeringen som blockar mitt internet avtal, fatta vad SKÖNT! Har levt på mitt reserv internet dom senaste dagarna och äntligen kan jag få börja använda mitt "fasta" internet, GÖTT! Vissa kanske tycker detta är en skit sak och det är det iof, men lägger man 9 lax på en lägenhet förväntar man sig att saker och ting går med bara farten eller kanske jag som är bortskämd?! Oavsett vad verkar det som väntan och problemen är över, weee! :D