1 Juli!

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni sovit gott och mår bra! Själv mår jag bara fint och ska strax äta lite frukost innan vi kör igång med dagens bravader jag knappt har en aning om vad det innebär haha!

Som ni vet kommer min mamma härifrån och mer ellerm indre vuxit upp här ihop med hennes släktingar. Iaf engång i tiden ägde min mormor en affär som hon sålde bara några år innan hon gick bort =/ Iaf handlade vi brödet där och ska åka dit sen för att upplea gammla minnen <3

Kommer så väl ihåg när jag fick gå ner i affären efter frukost och plocka det jag ''behövde'', himla härligt! Fast bästa minnet jag har var att jag hade fått en liten leksaksråtta i gummi jag hade lagt bland ostarna, ah ni kan gissa vad som hände, haha! Kunden som befanns sig där blev mer eller mindre livrädd, haha!

Minnen för livet, nu ska ätas frukost och så hörs vi mer sen, puss på er!