1 måste för mig!

Detfinns saker man anser sig tro sig behöva och saker man bara måste ha iaf när det kommer till bloggandet. Som ni vet har jag 3 olika kameror och är redan i farten att kika på 2 nya, haha! En till krogen och en till sponsrade inlägg och videos. Det går givetvis att ha 1 kamera till alltihop, vilket jag hade engång i tiden, men det blir 100 resor enklare om man har 1 till vardera syfte om ni förstår vad jag menar?!

Många kameror är oftast för klumpiga att ha med sig i väskan och det är ofta där det krockar, iaf för mig... Dessutom slipper man plocka med sig kameran och vet om att den alltid ligger på sin plats, vilket förenklar mitt liv betydligt! Det värsta som finns är när man kommit halvvägs och inser att f**k min kamera ligger kvar hemma, haha!

Där av kan det vara bra att ha mer än en kamera och slippa behöva springa runt i halva lägenheten för att hitta kemran, trust me det har hänt mig away 2 many times, haha! Känna paniken ökar och klockan tickar, den känslan är ''underbar'' och just därför är jag gld att jag aldrig mer behöver utsätta mig för detta. Vissa anser det är onödigt att ha mer än 1 kamera, men jag ser det som en investering! Dessutom vill jag ge er roliga inlägg med fina bilder och då vet jag att mobilen får enbart kika fram i nödsitutioner om batteriet har dött eller om jag glömt lägga tillbaks kameran efter laddning =)