Aldrig blir det bra!

Det finns dom som alltid ska hitta fel hos andra oavsett hur mycket han eller hon försöker passa in... Personer som dessa gör mig mållös om inte tala om förbannad... Ingen människa i världen ska behöva känna sig ful eller äcklig oavsett fixad eller ej!

Alla har vi våra brister, jag har själv inte perfekt tillexempel och skulle man fråga mina haters finns det säkert ännu fler fel på mig än vad jag kan komma på själv... -_-' Alla har sina brister och jag tror som jag alltid sagt att personer osm ger sig på andra är oftast missnöjda över sig själva... Varför överhuvudtaget ge sig på någon annan?!

Jag skulle vilja säga till denna tjejen och alla andra som blir påhoppade för saker osm dessa öga mot öga ''Du är så himla vacker och du räcker precis som du är, du ska inte ta någon skam över att deras syn har failat totalt och att dom donerat sin hjärna mot en kotte''