Allt gått fin, fint!

Dåså har man varit hos tandläkarn och det gick helt okej bra eller hur man ska säga?! Visste för visso om att jag slarvat med min borstning, vilket inte kom som någon överraskning direkt, men ska bli ändring på det =) Engång i tiden var jag super noga, fast det var innan jg fick ett liv, haha! Skämt och sido, undersökningen gick fort och lätt, passade också på att boka in 2 nya tider samt ''shoppa loss'' på deras munskölj ;)

Fick dessutom beröm för mitt saliv, vilketi  mina öron lät riktigt snuskigt, haha! Men tydligen kan det döda bakterier och det är väl super, samt fakta jag inte hade en blekaste om =D Dessutom fick jag beröm för mina klackar och sånt är alltid skoj att höra =D Däremot syntes det på personalen att personer som mig får dom inte allt för ofta, men vad fanken kan man räkna av ed bloggerska liksom, haha! Kanske lite 2 much, men det är som vanligt med andra ord, haha! Nu blir det redigera videon och så får ni se den imorgon, hoppas den blir super, bloggar mer sen igen, puss på er!