Är så nöjd!

Hej på er alla finisar hoppas ni mår bra ute i värmen och här har det varit fint väder hela dagen, riktigt skönt! Har hunnit med massa saker bland annat få videon klar inför imorgon, ''uppgraderat'' mitt internet och även en snabb fika med en kompis, en perfekt dag med andra ord! 

Som jag skrev utökade jag mitt 3-internet och gått från 60 GB till 200 GB. Killen jag pratade med var super gullig och fick ställa mina frågor jag behövde och sen var det klart, himla skönt! Många tycker 3 är dåligt vilket jag inte alls kan förstå?! Jag har haft 3 sedan dom startade mer eller mindre, hihi ^^ Nu har jag förvisso en annan operatör till min mobil, men när det kommer till internetuppkoppling tycker jag 3 alltid levererar, vilket är ett måste för att kunna få min lilla värld gå runt, haha!

Nu blir det mysa framför soffan till nån bra film och kanske iväg på stan igen för att kika efter en sista sak, men får se! Innan jag ska någon stans ska lillen få sin medecin och även lite kvällsmat :) Det märks knappt att hon har brutit benet med tanke på hur hon flyger fram, haha! Givetvis inte bra, men att försöka bevaka henne 24/7 är mer eller mindre omöjligt, haha!