Började knas men slutar bra!

Hej på er, dåså har man kommit hem igen och var skönt att åka iväg en stund under dagen. Mötet har gått super och känner mig riktigt nöjd! Dock hann jag inte med  att storhandla men får försöka göra det imorogn istället! Ska strax ringa veterinären för att boka tid nu på fredag och därpå ska jag påbörja veckans video. Verkar som allt fler börjar uppskatta det jag gör även om min redigering är långt från grym, haha!

Denna dagen började så knasigt men verkar som den får ett bra slut och det känns super skönt! Nu ska jag ut med lillen sedan sätta mig ner med lite jobb. Har också hunnit klickah em lite saker och funderar på om jag ska fixa löshåret idag eller nästavecka... Snart dags att byta ut allt och denna gången ska jag beställa hem rätt antal förpackningar, haha! Bloggar mer sen igen, puss på er!
 

Såhär blev den nya färgen btw, kändes skönt att byta ut det blonda och blev super nöjd! :)