Bra att tänka på!

Något jag tycker är riktgit tråkigt är när man kommer in på andras bloggar och det första man läser är ''förlåt för dålig uppdatering men inte haft tid'' eller något liknande. Fine att jag skriver så någon gång ibland, fast andra sidan uppdaterar jag varje dag mellan 3 - 5 inläggomdagen beroende på om det är vardag eller helgdag... Då är det en helt annan sak eller kanske bara är jag?!

Visst, tjäna pengar på det man gör blir givetvis en morot, men alla börjar från 0 och innan jag började tjäna pengar försökte jag ändå leverera inlägg minst 2 gånger om dagen. För mig har det aldrig spelat någon som helst roll hur många läsare man har utan att man brinner för det man gör, det är det som är viktigast.

Detsamma gäller med allt, jobb, skola, idrott etc. Finns det inget intresse över att leverera blir det oftast inget bra reslutat... =/ Det är bättre att man gör 1 - 2 inlägg som verkligen blir riktgit bra istället för leverera inte fullt så bra en efter en, förstår ni ad jag menar?! Man ska helt enkelt inte ta sig vatten över huvudet utan ta på sig det man själv känner att man orkar! =)