Drar till mig blickar!

Dåså är man hemma hos föräldrar efter shoppat lite livs proviantera inför kommande månad, hihi ^^ Ni som läser bloggen vet om att jag brukar köpa Red Bulls så jag alltid har det hemma, men folk på ICA kollade på mig som om jag vore helt lost i huvudet, haha! Jag trodde mina släktingar skulle åka imorgon men tydligen skulle dom vara kvar tills fredag... Asså älskar mina föräldrars info, haha!

Vi ska iaf shoppa lite senare och jag ska kika lite prydnads saker till lägenheten och lite annat skoj. Ska också svänga förbi Hjo Blomster jag engång i tiden praktiserade på, typ inte varit där sen dess =/ Tänkte lorta ner mig och ge en 1 års present till mina Chefer för jag fått vara kvar ett helt år, tycker det vore en bra idé eller?! =) Fast andra sidan kanske man ska skaffa något annat?! Får se hur jag gör! Nu ska jag pyssla med lite annat, bloggar mer sen igen, puss på er!