Efter detta väntar gymmet!

Dåså har man ätit lite mat och inväntar just nu efterrätten, hihi ^^ Vad jag vet är det jordgubbar inblandat och misstänker att det blir glass eller något annat gott till :) Jag säger det, så fort min näsa läkt klart, vilket den mer eller mindre har ska jag börja gå till gymmet för så mycket onyttigheter jag proppat i mig kan omöjligt vara hälsosamt, haha!

När vi är klara här bär det av hemåt och börjar verkligen längta massa efter min egna lilla säng <3 Åh morgondagen ska jag enbart vara hemma och sova och ladda upp inför vardagarna blir som vanligt igen, haha!






1 Junitjej :

skriven

Så gott det ser ut!

3 rememberthiis.blogg.se:

skriven

gott :D

2 Ellinor Netsö

skriven

Men va gott det ser ut! Et glas vitt sitter alltid bra på kvällen! :)

4 Molly Nilsson

skriven

Det var riktigt gott och får be om min fasters recept :)
Ett glas vitt hade varit perfekt, men körde så fick bli alkoholfri cider men lika gott för det :)