Fixar present sen!

Dåså är mötet avklarat och även hunnit med att luncha med föräldrarna, vilket var super mys! Blev givetvis Thai House och misstänker att det är Papis favirt resturang ;) Fast tror jag och Mami gillar den minst lika mycket, hihi ^^ Jag har verkligen 0 koll på födelsedagar och tydligen fyllde Papi år idag, så himla retligt! =/ Så imorgon eller senare idag ska jag iväg och leta födelsdagspresent till honom och har redan en idé vad det kan tänkas bli ;)

Något dom båda la märke på under tiden vi åt var att många hade sina blickar på mig och eftersom det är vardagsmat för mig tänker jag så sällan på det, haha! Det är koniskt nig alltid folk runt om mig som ser det ^^ Man har väl mer eller mindre blivit härdad eller vad det nu man brukar säga, haha! Nu ska jag slå en pling till veterinären och dubbelchecka tiden på fredag, brukar ha det som vana och alltid bra att göra sånna saker =)




1 ɑ n n i k ɑ:

skriven

Super mumsigt :D