Glass är alltid botemedlet! 22/7

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni mår bra och sovit gott! Idag är det en såndag då allt känns perfekt även om det inte är perfekt är det så iaf, hihi ^^ Med andra ord vädret är fint och kan också bero att jag började dagen med att äta glass, hihi ^^ Som någon skrev igår, allt blir bättre med glass och det är 100% sanning i det, är du lessen ät en glass, är du glad ät glass, är du arg ät glass =D

Det som står på schemat är följande, hämta ut ett paket, redigera morgondagens video, fika/luncha med en kompis och kanske gymma, puh! Ibland tycker jag dagarna är för korta, men kanske bara är jag, haha! Nu ska jag dricka upp min morgonshake för att sedan spackla nyllet och gå på stan för att byta till rätt storlek på gardin. Varför gjorde jag inte det igår för?! Aja kan inte hjälpas, bloggar mer sen igen, puss på er!