Hemmamys!

Hej på er, som jag sa tidigare idag är vädret verklig piss-tråkigt och strax därpå blev det bara värre, vad är oddsen liksom, haha! Turligt nog har man tak över huvudet så kanske dumt att klaga?! Eftersom jag inte kände mig 100% prima ballerina bestämde jag mig för en liten shopping ut, det var skoj fram tills jag kom hem och insåg att gardinen jag köpt var för liten.... KUL, haha!

Turligt nog köpte jag lite kvällmys att smaska på nu när vädret är så här ''skoj'' och tycker jag man borde få göra när dessa dagar kommer, hihi ^^ Hade det varit hormonrubbning hade det kännts annorlunda, idag är det bara en almänt tråkig dag, haha! Usch vad bitte jag låter, ska snart göra mig red att gå ut med Gucci, misstänker att jag kommer få bära ut den lilla plutten, men hellre det än att olyckan hamnar på mitt golv, haha!


1 cornyz.blogg.se:

skriven

Glass gör varje dag bättre ;)

3 JUNITJEJ:

skriven

Åh, så gott!

2 Sarah

skriven

Ben & Jerry´s e så sjukt gott :)

4 Molly Nilsson

skriven

Ni har alla 3 så himla rätt, vad skulle världen vara utan glass, hopplös antar jag, haha ^^