Hur lyckas jag?!

Denna dagen har varit så sjukt mysig, verkligen hunnit med allt jag skulle göra, vilkt var mer än jag trodde, haha! Passade ocks på att hämta ut ett paket som kom tidigare idag och vet redan vad som är i, hihi ^^ Ibland är det lite tur att jag bor ensam, för ni börjar min 3 garderober bli fulla, haha! Asså vad är oddsen att 1 person ska fylla en hel garderob liksom?! Fast andra sidan ratar vi om mig och då är detmesta möjligt, haha!

Var igår i Kalsborg och lunchade ihop med tvillingarna, vilket var super! Vi satte oss vid sibylla som låg precis vid kanalen. Trots det tråkiga vädret hade vi ändå himla trevligt! Dessutom berömde dom min näsa, super gulligt! Jag gillar min näsa, hihi ^^ Nu ska jag jobba lite och så hörs vi mer sen igen, puss på er!


1 ɑ n n i k ɑ:

skriven

Mumsigt :D