Imorgon är det 2 veckor kvar!

Något jag funderar på att skaffa är någon säck eller dyna av slag och lägga där solen kikar fram eftersom Gucci älskar att sola, vilket många små hundar komiskt nog gör =) Dock tycker jag det inte ser vidare bekvämt ut men tydligen är golvet skönare än soffan, iaf när solen kikar fram, hihi ^^

Det positiva med att hon ligger där och inte i soffan är att jag slipper vara orolig för att hon ska hoppa ner när jag behöver gå och göra annat. Enda sedan hon bröt sitt ben har man alltid behövt lyfta upp och ner henne om man ska till eller ifrån soffan för att minska onödig påfrestning för benet =(

Men imorgon ska hon som sagttill veterinären för att bli omgipsad och därpå är det bara 2 veckor kvar och sen ska den lilla foten vara hel igen, så himla skönt! Det jag ser mest fram emot är att skicka henne till salongen, pälsen som faller av håller på att gör mig galen, haha!