Inte intressant för 5:öre!

Många killar som träffar mig i IRL brukar ALLTID ställa en och samma fråga ''Du shoppar ganska mycket va?'' eller ''Du tjänar väldigt bra va?''

Till att börja med, vad rör det dig om jag shoppar mycket eller ej och för det andra skulle du bli lyckligare över att veta hur mycket jag konumerar under 1 månad?! Svaret är enkelt, NEJ det skulle du inte, haha! Asså visst får man frågar men lite saker är ändå privat eller så tänker åtminstonde jag. Oftast tänker jag knappt på vad jag jänar eller shoppar för. Det viktigaste för mig är att hyran blir betald som den ska för att flytta hem är verkligen inget alternativ, haha!

Misstolka mig inte, jag älskar min föräldrar, men även jag kan tycka att dom kan bli 2 much ibland + att vart jag ska jag tälla alla mina saker liksom?! Prio nr 1 hyra och folk som tänker något annat när lönen kommer skulle jag vilja ifråga sätta varför?! =)