Kanske!

Nu är det mer elle mindre bestämt att Skövde ska få sin första Prideparad och tycker det är så himla skoj att vi här borta har kommit så pass långt ändå! Jag vet att många HBTQ-personer har käpat med detta hur mycket som helst och det är så himla roligt att det äntligen ska bli av!

Jag har även hört att många hoppas och tror att jag ska delta, men helt ärligt vet jag inte riktigt om jag vill det... =/ Jag tycker det är super roligt, men jag är inte riktigt en ''pride-tjej'' eller hur man ska uttala sig. Givetsvis slåss jag för HBTQ-personers rättigheter men inte kanske på den nivån. Usch nu kanske det låter jätte drygt men hoppas ni förstår hur jag menar?! =)

Däremot skulle jag få förfrågan att prata om transsexuallism tillexempel kan jag givetvis göra det, men det äri nte så att jag stiger fram på egen hand eller hur man ska säga, haha! Då är det bättre att dom som verkligen vill synas får göra det och kan jag stå som åskådare :)