La playa! 3/7

Go morgon alla bloggläsare eller man kanske ska säga förmiddag, haha! Kom nyligen hem från mammas kusin som visade oss runt i hand gamla ladugård och var riktigt skoj att se! Eftersom han ska lägga ner och eventuellt bygga om var det skoj att se på min morfars föräldragård :)

Nu ska vi äta lite middag och därpå ska vi åka iväg för att bada, samt handla toppen jag såg igår, hihi ^^ Jag bara vet att den kommer bli perfekt med stort P! Åh denna dagen är sista dagen på Öland... Riktigt tragiskt men vi har hunnit med allt verkar det som mer eller mindre :)

Nu ska jag fixa mig iordning för stranden och vem vet kanske får någons nr på stranden som jag fick igår, haha! Blev riktigt paff, men inte hört av mig för känns lite små mystiskt eller kanske bara är väldigt nojig, haha! Lite komiskt var det iaf, aja bloggar mer sen igen, puss på er!
1 Anonym:

skriven

Bara ett tips, om du ska skriva 'perfekt med stort P' , så ska du skriva 'Perfekt'