Måndag igen! 13/7

Go morgon alla underbara bloggläsare, hoppas allt är fint med er ochatt ni mår bra! Själv är det bara toppen och ska inom kort bege mig till frissen och se om dom har någon ledig tid till mig :) Min utväxt är mer eller mindre riktgit gräslig och fick en väldigt fin komentar av en killkompis tidigare i veckan, haha! Antar det är ett tecken på att jag borde göra något åt det hela, haha!

Idag har jag lite små saker att stå i, jag ska boka tid hos veterinären, hämta lite saker hos mina föräldrar och få klart det sista i lägenheten, ska bli så himla skönt! Det som är kvar att införskaffa är gardiner till vardagsrummet och 2 - 3 hyllor som ska festas ovanför tv:n. Kommer bli FAB eller åtminstonde hoppas jag detta, haha! Nu måste jag kila, bloggar mer sen igen, puss på er!
 
 
 
 
1 mamma mindy:

skriven

Gott gott :)