Mysdag att se fram emot!

Go morgon alla sötnosar, hoppas ni mår bra och sovit gott för det har jag, hihi ^^ Sitter just nu i daglig ordning och dricker min morgonshake, mumsigare än vad det ser ut, haha! Gucci har precis fått i sig sin frukost + medecin ;) Eftersom någon inte uppskattade sin medecin fick hon den i frukosten i stället ha, ha! Så går det om man är kräsen ;)

Lite senare idag ska jag iväg för att hämta ut ett paket, ska också ringa ett av gymmen jag har kort hos för att ge mina bankuppgifter som tydligen inte gick in, fattar 0?! Där efter ringa veterinären inför morgondagens besök, städa lägenheten och köpa en tratt till någon som inte kan låta sitt gips vara ifred, haha! Den lär bli minst lika uppskattad som medecinen, men så går det om man är en liten klant ^^

Nu önskar jag alla en super trevlig dag och så hörs vi mer sen igen och senare ikväll kommer videon upp, puss på er!