Mysdag!

Go morgon alla bloggläsare, åh vilken härlig dag och känner mig himla taggad för dagen. Jobbade innan och allt har verkligen gått kanon bra, vilket är super skönt! Ska strax göra iordning lite frukost för att sedan mysa ner mig till en film. Idag är en sådan dag då jag inte orkar göra något mer än nödvändigt, haha! Gå osminkad, byta till myskläder och lägga mig med täcke och kudde i soffan, visst låter det perfekt?! =D

Men innan jag gör något av det där ska jag försöka palla mig till gymmet, blev inget gymmande igår så lika bra att få det gjort idag?! :) Lite senare under dagen kommer mitt videoinlägg upp och hoppas ni ska tycka om det! Nu ska jag ut med råttis och så hörs vi mer sen igen, puss på er!

Åh btw, måste visa mitt nya data/tvbord, som bloggare behöver vi diverse olika bekvämligheter och detta är nog det bästa inköp ever, tror det kostade 199 eller 299, inte helt 100, men visst är det snyggt?!, löv it!


 

1 Sanna:

skriven

Låter skönt! :D

3 Molly Nilsson:

skriven

Sanna: Visst låter det och du får med unna dig dagar som dessa =)

Junitjej: Aw tackska du ha, roligt att du gillade den! =)

2 JUNITJEJ

skriven

Kanonsnyggt!