Naw!

Hej på er, dåsås sitter man här med en pizza och ska sedan bege mig till krogen för att öta upp lite vänner, hihi ^^ När jag åkta för att hämta min Pizza var det några som skrek mitt gammla namn och jag har faktiskt inget ont av det, bara att jag inte lyssnar, haha! Men antar dom blev lite starstruck när dom fick se mig gående, ritkgit gulligt iaf, hihi ^^

Egentligen skulle jag inte ut ikväll, men som vanligt blev jag övertalad, haha! Kommer bli riktigt skoj och ska nog köra på nertonad stil idag, antingen blir det dounat eller som jag har nu efter lite borstning givetvis och andra kläder, haha! Nu får ni ha en super mysig kväll och såhörs vi mer imorgon igen, natti!


1 rememberthiis.blogg.se:

skriven

gott med pizza :D

2 Molly Nilsson

skriven

Visst är det och du får också unna dig det någon dag! =D