Puh vilken dag!

Hej på er alla sötisar, denna dagen blev inte als som jag hade tänkt mig på bra och dåligt... Men det positiva är att den slutade åtminstonde väl, alltid något! Som ni vet åkte jag till franssalongen tidigare idag och från jag lämnade lägenheten har jagk nappt varit hemma alls...

När jag kom hem gick jag til vårdcentralen, därefter åkte vi till max för att sedan slänga upp ett blogginlägg när jag kom hem, därpå Hem & Hobby för att sedan åka till verkstan för att hämta rödan, hem till mina föräldrar packa ur bil nr 1 till bil nr 2 och sen hem igen....

Avskyr dagar som dessa och därför täker jag inte göra något speciellt imorgon, så ha ha! Skämt och sido, det har varit en kul dag, men helt slut nu =/ Skulle egentligen luncha med en vän ikväll men fick säga nej pga trötthet, inte alls skoj =( Men hoppas jag mår bättre imorgon!

Nu ska jag sova och njuta av ren och fin lägenhet, samtidigt hur jag dekorerade min spegel, hihi ^^ Vi hörs mer imorogn igen, natti!