Söndag! 18/7

Go morgon alla bloggläsare, utgång igår och OMG party, party, party, haha! Blev som sagt krogen och sen efterfest, min första tanke när jag vaknade var ''Hur kom jag egentligen hem?!'', haha! Idag är det Söndag, har pimplat massa vatten och sovit typ till nu, riktgit skönt efter en lyckad utgång! Det är tur att jag inte videobloggar från krogen för då hade ni fått en HELT NY bild av mig, mer än så säger jag inte ;)

Jag ska inom kort iväg till stan för att handla en sista grej till lägenheten och sen är köket äntligen klart, ska bli så himla skönt! Kl 15:30 ska jag på bio med ett pr kompisar, lät dom bestämma film så har knappt någon aning om vad det blir, men blir nog toppen! Därefter ska jag eventuellt hem till föräldrarna för att lämna lite saker som dom lämnade kvar + att Gucci får träffa morfar och mormor, hihi ^^ Nu ska jag spackla nyllet för att sedan gå på stan och unna mig en Red Bull, bloggar mer sen igen, puss på er!