Toppendag!

Dåså har man varit på bio och vi gickpå Miniorerna, super rolig och älskar dom små gula sakerna, haha! Åh jag vill också ha en sån lite gul grej, hihi ^^ Vi bestämde oss för att vi skulle ses kl 15:30 och somanligt kom jag försent... Det spelar verkligen ingen roll hur mycket jag stressar, men jag blir alltid sen på nåt eller annat sätt, haha!

När filmen var klar pratade vi lite om filmen för att sedan gå åt skilda håll. Men påväg mot parkeringen där jag hade ställt bilen kom en jätte gullig kille fram och frågade om vägen till Pressbyrån. Efter jag gett honom beskrivningen tackade han och begav sig mot stationen, samma väg jag också skulle iaf en bit. Någonstans i mitten av vägen stannade han upp och kom tillbaks och frågade om han fick bjuda ut mig på en fika, asså hur gulligt var inte det?! =D Jag blev jätte förvånad och tackade för ebjudandetmen, men sa nej.

Jag tycker det är super gulligt med killar osm tar sådan intiativ, det är guy's med klass, kändes lite som en film komiskt nog, hihi ^^ Skulle jag inte iväg på annat hade jag säkert tackat ja, för ärligt hur ofta händer detta liksom, hihi ^^




1 Junitjej :

skriven

Vilken gullig kille!

2 Molly Nilsson

skriven

Det håller jag med om, önskar alla tjejer får uppleva liknande situation någon dag! =)