Underbar dag på stranden!

Hej på er, dåså är det snart dags att börja grilla och jag har även hunnit med att sova en stund, haha!

Blev helt slut efter badet och även Gucci som gjorde sin första insats i vattnet, haha! Eftersom hon inte riktigt förstod att det var lång grunt till början blev det lite som en överraskning när marken under henne försvann, haha! Dom som satt brevid tyckte att hon var en liten tuffing och visst är hon det, iaf tror hon det själv, haha!

När vi var klara där åkte vi till en liten affär där som sålde diverse märkeskläder! Hittade en super fin topp som hade passar perfekt till ett par shorts jag har! Men eftersom jag hade tagit med min plånbok pga att någon sa "lämna den hemma för vi ska ändå inte handla något" vet ni varför det inte blev någon shopping för min del, men likanglad för det ändå ;)