Underbardag!

Dåså sitter man framför tv:n och är lite små trött, men det ger sig väl antar jag, haha! Åh denna dagen har varit toppen och hunnit med massa saker och känner mig super nöjd! Skulle egentligen fikat med en kompis idag men efter hon fick förhinder beslöt jag mig för att påbörja morgondagens video, smart va?! =D Dock dog min kamera innan vi var klara så jag fick spela in allt igen, KUL, haha!

När jag var klar med det gick jag till apoteket för att köpa min BB-cream, rollon och Guccis medecin. Trodde den skulle gå på 800 kr men kostade bara 125?! Asså jag måste bli mer noga när jag köper saker och inte bara betala, haha! Inte undra på att jag har 0 koll på vad saker och ting kostar, haha!

Så imorgon ska jag redigera min bloggvideo, men det blir efter jag varit hos tandläkarn... Inget skoj alls, men det får gå! Kl 11:30 ska jag iaf vara på plats, bloggar mer sen igen, puss på er!