Underbart väder! 15/7

Go morgon alla bloggläsare, åh vilket underbart väder det är ute och allt känns helt perfekt! Ska inom kort göra iordning min morgonshake för at sedan åka till Coop och köpa en Red Bull. Eftersom jag fortfarandei nte köpt hem dom stora burkarna behöver jag alltid åka till affären när jag ska åka längre sträckor, haha! Men andra sidan får dom mig som stamis och det är väl alltid något eller?! ;)

Kl 11:30 ska jag åka till tandläkarn, inte fullt så skoj, me lika bra att få det gjort! Där efter ska jag möta upp lite vänner på stan och gå på laserbehandling nr 2 eller om jag tar det på fredag?! Oasett vad känns det osm det kommer bli e toppen dag!

Igår svängde jag förbi apoteket för att hämta Guccis medecin och passade också på att köpa lite ''bra att aha grejer'' till mig själv också. Jag orkade egentligen inte åka till apoteket, men efter 1 timmes tänkande kom jag på att jag har apoteket nedanför mig, haha! Vadå hemmablind?! Nu blir det morgonshake och sen iväg till tandis, bloggar mer sen igen, puss på er!