Ute och gå time!

Att sova är nog bland det bästa som finns iaf om ni frågar mig, hihi ^^ Nu ska jag iaf gå upp och ringa till veterinären för eventuellt ändra min besöks tid till en aningen tidigare :) Nog för jag vill att Gucci ska få sin vård hon behöver, men har ingen vidare lust att sitta där allt för länge heller, haha! Kanske lite halv dåligt av mig kanske, men finns möjligheten att få komma hem fortare tar man givetvis den hihi ^^

Nu blir det att ta på lillen sin fina lilla "stövel" för att utföra lite behov, gipset får inte bli blött i onödan och därför måste det skyddas så gott det går och då funkar 2 bajspåsar och en liten toffs utmärkt! Dags att trippa på det gröna gräset, bloggar mer sen igen, puss på er!



1 Ida :

skriven

Tips! När vår hund haft problem med klorna och behövt omläggning har jag satt på en påse och sedan en babystrumpa på det (: då sitter påsen fast med hjälp av strumpan 👍

2 Molly Nilsson

skriven

Åh vilken toppen idé! Ska absolut köra på detta och får införskaffa mig lite strumpor när jag ändå ska gå lite på stan, tack för tipset! =D