Can you keep a secret?!

Något jag tycker är så underbart med många av mina vänner är att när någon försöker ge sig på mig på krogen går dom genast till skydd. Hade jag inte haft dessa underbara människor vid min sida hade jag ALDRIG orkat min resa och mycket är tack vare dom att jag står här idag. Dom har hjälpt till att byggt upp mitt självförtoende och hjälpt mig våga stå på mig. Många tycker jag är modig som är TS, men utan dessa personeri  mitt liv hade det aldrig gått! Bakom varje färgsprakande person står en eller flera personer i tjänst att han eller hon är den hen är.


 
1 N.:

skriven

Och dom vännerna ska du verkligen "gonna keep" :D !
Fortsätt vara stark och va den du själv är. Kan folk bara inte acceptera vem du är så lägg inte ner onödig energi på dom utan lägg den energin på dig själv och vännerna :)!

2 Molly Nilsson

skriven

Åh vad söt du är och jätte fint skrivet, håller helt med dig och lovar att aldrig vara någon annan än mig själv och det får du med göra för du duger också precis som du är, glöm inte det! =)