Den som vill vara fin får lida pin!

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni mår bra och att ni sovit gott! Asså vädret idag är bara för UNDERBART, iaf här i Skövde, hihi ^^ Idag är det Onsdag och ska iväg lite senare för att hämta ut ett paket och gå lite på stan. Finnsså himla mycket man vill ha men ändå inte behöver, ah ni fattar, haha! Jag ska också försöka hinna med att ta min utväxt, hade varit himla skönt att ha den klar inför morgondagens intervju :) Men allt beror på hur länge jag blir kvar på stan dvs :)

Igår var jag iväg på min första laserbehandling underarmarna och GASH vad ont det gjorde, haha! Misstänker att jag är lite överkänslig men höll faktiskt på att börja lipa, haha! Däremot var hon som utförde behandlingen super duktig och haft henne tidigare också. Nu återstår bara 7 behandlingar kvar, inget jag ser fram emot... Men som man brukar säga ''Den som vill vara fin får lida pin'' ;)


1 Linnéa:

skriven

Vad kostar behandlingarna o vart är det du gör det? Trevlig blogg du har! :)

2 Molly Nilsson

skriven

Behandlingen kostar 995 per gång och gör den på en salong vid namn hair free eller något sådant :)
Roligt att du tycker det! =D