En spännande dag i goa Göteborg!

I veckan som var åkte jag ner till Göteborg för att gå på möte på Schalgrenska som jag dessutom kom 20 min sent till, haha! Vad ska man säga... Det är så himla typiskt mig tidsoptemist som man är, haha! Ovsett gick det bra och sapp både böter och få ny tid, FAB! Redan tidigare när jag kom till Göteborg körde jag fel och hamnade mitt i smeten, så rädd har jag nog aldrig vart, haha! Intalade mig att jag skulle dö efter varje trafikljus, haha! Sen påväg hem var jag nära att inte komma ut heller, min GPS visade mig fel säkert 28 gånger och tog mig säkert 1 timme att komma ut från den där staden och ni kan nästan förstå min lycka över när jag fick se skylten Stockholm, haha! DÅ viste jag att nu är det bara raka vägen hem och firade med att köpa en stor Red Bull, hihi ^^ Men jag sa också till mig själv att OM det blir flytt på nytt igen får det bli till en större stad och Göteborg är himla fint så why not?! =D